FAQs

Czy produkty można gdzieś zobaczyć?

Sklep MeeBee jest nowoczesnym sklepem internetowym i sprzedaż produktów odbywa się wirtualnie.

Czy produkty można gdzieś zobaczyć?Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Sklep MeeBee jest nowoczesnym sklepem internetowym, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego.

Skąd pochodzą sprzedawane produkty i jakiej są jakości?

Sprzedajemy tylko nowe towary od renomowanych producentów i importerów. Staramy się docierać do najlepszych producentów w Polsce i Europie.

Czy sprzedawane artykuły posiadają gwarancję jakości?

Każdy produkt posiada 2 letnią gwarancje jakości. Dodatkowo, każdy z naszych produktów posiada certyfikaty i atesty odpowiadające standardom produktów dla dzieci

Zwroty i reklamacje

Jak wygląda składanie reklamacji?

Każda reklamacja powinna zostać zgłoszona przez klienta za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Klient dostaje natychmiastową informację o terminie przybycia kuriera, który zabierze towar do serwisu. Na bieżąco informujemy o wykonywanym serwisie. Staramy się, aby proces reklamacji był jak najkrótszy, maksymalnie do 14 dni.

Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Zgodnie z polskim prawem każdy klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jeśli czas ten minął, rozpatrujemy takie sprawy indywidualnie. Prosimy o kontakt drogą mailową.

Jakie są warunki zwrotu towaru ?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiej- kolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoź-nik i wskazana przez Państwa weszła w posia-danie rzeczy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności bez kosztów dostawy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwier- dzenia charakteru, cech i funkcjonowania rze- czy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej

umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo infor-mację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

Czy w przypadku zwrotu otrzymam wszystkie zapłacone pieniądze?

Sklep MeeBee zwraca równowartość zwróconego towaru do 14 dni roboczych. Koszt przesyłki towaru ponosi Klient.

Kto odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie zwrotu towaru?

Klient. W przypadku niewłaściwego zapakowania towaru klient może narazić sie na odpowiedzialność finansową wynikającą z powodu niestarannego zapakowania towaru i powstałych w wyniku tego uszkodzeń w czasie transportu zwrotnego. Na podstawie art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827 oraz na podstawie art. 415 i 548 § 1 Kodeksu cywilnego.

Jak zapakować towar do zwrotu?

Transport ciężkich towarów, w szczególności mebli, jest obciążony ryzykiem powstania uszkodzeń w czasie transportu.
W związku z tym konieczne jest maksymalnie staranne ich zapakowanie przed wysyłką zwrotną.
– Ciężkie meble, takie jak komody, szafy, łóżka, najbezpieczniej jest wysyłać na palecie.
– Jeśli takie rozwiązanie jest nieekonomiczne, to mocny karton, najlepiej oryginalny – należy owinąć dwukrotnie folią bąbelkową, a wszystkie rogi dodatkowo zabezpieczyć.
– Wszystkie puste przestrzenie należy wypełnić styropianem, folią lub papierem, aby nie było żadnych ruchomych elementów, które są jednym z głównych powodów uszkodzeń transportowych. Jeśli to możliwe poszczególne elementy mebli należy przełożyć tekturą lub grubym kartonem .
– Szczególną uwagę należy poświecić metalowym prowadnicom szuflad, które powinny być starannie odseparowane od pozostałych mebli.
– Wszystkie śrubki , kołki, zawiasy i inne drobne, metalowe elementy powinny być umieszczone w oddzielnym opakowaniu.

Dostawy towaru i płatności

Co zrobić , kiedy dostarczany towar ma już ślady uszkodzenia w momencie dostawy?

Niezbędne jest sporządzenie protokokołu uszkodzenia przy kurierze.

Czy muszę dostarczyć zwracany towar w oryginalnym opakowaniu?

Wystarczy, aby towar był zapakowany w taki sposób, aby się nie uszkodził podczas transportu.

Czy kurier ma obowiązek zamontować dostarczany towar?

Niestety nie, usługa kurierska nie obejmuje montażu.

Jaki jest czas dostawy produktu?

Przy każdym zamówieniu, w ciągu kilku godzin, informujemy o czasie dostawy towaru. Jeśli z przyczyn niezależnych od nas ten czas się zmienia, natychmiast informujemy Klienta o tym fakcie.

Składanie zamówień

Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Tak, wówczas rejestrujemy takie zamówienie w uproszczonym formularzu bez hasła, a potwierdzenie wysyłamy mailem, aby klient mógł sprawdzić, czy nie doszło do ewentualnych niedomówień w trakcie rozmowy telefonicznej.

Jak wygląda proces składania zamówienia oraz płatność?

Należy dodać produkt do koszyka i zapłać przelewem wyświetloną kwotę. Wszelkie informacje dotyczące terminów dostaw widnieją w opisie mebla.

Dodatkowo w ciągu kilku godzin otrzymają Państwo informację mailową na temat planowanego terminu dostawy.

Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?

Na przelew czekamy 3 dni. Jeśli Klient wpłacił pieniądze na poczcie, prosimy o informację, wtedy czas ten wydłużamy.

Gdzie otrzymam informacje, że złożone zamówienie jest poprawne?

Po złożeniu każdego zamówienia przesyłamy potwierdzenie na adres mailowy podany przez klienta.