FAQs

Sklep MeeBee jest nowoczesnym sklepem internetowym i sprzedaż produktów odbywa się wirtualnie.

Sklep MeeBee jest nowoczesnym sklepem internetowym, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego.

Sprzedajemy tylko nowe towary od renomowanych producentów i importerów. Staramy się docierać do najlepszych producentów w Polsce i Europie.

Każdy produkt posiada 2 letnią gwarancje jakości. Dodatkowo, każdy z naszych produktów posiada certyfikaty i atesty odpowiadające standardom produktów dla dzieci

Zwroty i reklamacje

Każda reklamacja powinna zostać zgłoszona przez klienta za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Klient dostaje natychmiastową informację o terminie przybycia kuriera, który zabierze towar do serwisu. Na bieżąco informujemy o wykonywanym serwisie. Staramy się, aby proces reklamacji był jak najkrótszy, maksymalnie do 14 dni.

Zgodnie z polskim prawem każdy klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jeśli czas ten minął, rozpatrujemy takie sprawy indywidualnie. Prosimy o kontakt drogą mailową. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiej- kolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoź-nik i wskazana przez Państwa weszła w posia-danie rzeczy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności bez kosztów dostawy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwier- dzenia charakteru, cech i funkcjonowania rze- czy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej

umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo infor-mację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

Sklep MeeBee zwraca równowartość zwróconego towaru do 14 dni roboczych. Koszt przesyłki towaru ponosi Klient.

Klient. W przypadku niewłaściwego zapakowania towaru klient może narazić sie na odpowiedzialność finansową wynikającą z powodu niestarannego zapakowania towaru i powstałych w wyniku tego uszkodzeń w czasie transportu zwrotnego. Na podstawie art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827 oraz na podstawie art. 415 i 548 § 1 Kodeksu cywilnego.

Transport ciężkich towarów, w szczególności mebli, jest obciążony ryzykiem powstania uszkodzeń w czasie transportu.
W związku z tym konieczne jest maksymalnie staranne ich zapakowanie przed wysyłką zwrotną.
– Ciężkie meble, takie jak komody, szafy, łóżka, najbezpieczniej jest wysyłać na palecie.
– Jeśli takie rozwiązanie jest nieekonomiczne, to mocny karton, najlepiej oryginalny – należy owinąć dwukrotnie folią bąbelkową, a wszystkie rogi dodatkowo zabezpieczyć.
– Wszystkie puste przestrzenie należy wypełnić styropianem, folią lub papierem, aby nie było żadnych ruchomych elementów, które są jednym z głównych powodów uszkodzeń transportowych. Jeśli to możliwe poszczególne elementy mebli należy przełożyć tekturą lub grubym kartonem .
– Szczególną uwagę należy poświecić metalowym prowadnicom szuflad, które powinny być starannie odseparowane od pozostałych mebli.
– Wszystkie śrubki , kołki, zawiasy i inne drobne, metalowe elementy powinny być umieszczone w oddzielnym opakowaniu.

Dostawy towaru i płatności

Niezbędne jest sporządzenie protokokołu uszkodzenia przy kurierze.

Wystarczy, aby towar był zapakowany w taki sposób, aby się nie uszkodził podczas transportu.

Niestety nie, usługa kurierska nie obejmuje montażu.

Przy każdym zamówieniu, w ciągu kilku godzin, informujemy o czasie dostawy towaru. Jeśli z przyczyn niezależnych od nas ten czas się zmienia, natychmiast informujemy Klienta o tym fakcie.

Składanie zamówień

Tak, wówczas rejestrujemy takie zamówienie w uproszczonym formularzu bez hasła, a potwierdzenie wysyłamy mailem, aby klient mógł sprawdzić, czy nie doszło do ewentualnych niedomówień w trakcie rozmowy telefonicznej.

Należy dodać produkt do koszyka i zapłać przelewem wyświetloną kwotę. Wszelkie informacje dotyczące terminów dostaw widnieją w opisie mebla.

Dodatkowo w ciągu kilku godzin otrzymają Państwo informację mailową na temat planowanego terminu dostawy.

Na przelew czekamy 3 dni. Jeśli Klient wpłacił pieniądze na poczcie, prosimy o informację, wtedy czas ten wydłużamy.

Po złożeniu każdego zamówienia przesyłamy potwierdzenie na adres mailowy podany przez klienta.