FAQs

Czy produkty można gdzieś zobaczyć?

Sklep MeeBee jest nowoczesnym sklepem internetowym i sprzedaż produktów odbywa się wirtualnie.

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Sklep MeeBee jest nowoczesnym sklepem internetowym, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego.

Skąd pochodzą sprzedawane produkty i jakiej są jakości?

Sprzedajemy tylko nowe towary od renomowanych producentów i importerów. Staramy się docierać do najlepszych producentów w Polsce i Europie.

Czy sprzedawane artykuły posiadają gwarancję jakości?

Każdy produkt posiada 2 letnią gwarancje jakości. Dodatkowo, każdy z naszych produktów posiada certyfikaty i atesty odpowiadające standardom produktów dla dzieci

Zwroty i reklamacje

Jak wygląda składanie reklamacji?

Każda reklamacja powinna zostać zgłoszona przez klienta za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Klient dostaje natychmiastową informację o terminie przybycia kuriera, który zabierze towar do serwisu. Na bieżąco informujemy o wykonywanym serwisie. Staramy się, aby proces reklamacji był jak najkrótszy, maksymalnie do 14 dni.

Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Zgodnie z polskim prawem każdy klient kupujący w sklepie internetowym ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jeśli czas ten minął, rozpatrujemy takie sprawy indywidualnie. Prosimy o kontakt drogą mailową.

Jakie są warunki zwrotu towaru ?

Warunkami zwrotu jest niezmieniony stan towaru, brak śladów używania i wysłanie pisemnej informacji o tym zamiarze w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Klient pokrywa koszty wysyłki, dlatego my wysyłamy kuriera, aby klient ponosił mniejsze koszty wysyłania przesyłki zwrotnej do naszego sklepu.

Czy w przypadku zwrotu otrzymam wszystkie zapłacone pieniądze?

Sklep MeeBee zwraca wszystkie poniesione przez Klienta wydatki, razem z kosztami dostawy towaru do Klienta. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.

Kto odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie zwrotu towaru?

Klient. W przypadku niewłaściwego zapakowania towaru klient może narazić sie na  odpowiedzialność finansową wynikającą z  powodu niestarannego zapakowania towaru i powstałych w wyniku tego uszkodzeń w czasie transportu zwrotnego. Na podstawie  art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827 oraz na podstawie  art. 415 i 548 § 1 Kodeksu cywilnego.

Ile czasu będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 3 dni od dostarczenia przysyłki do nadawcy

Jak zapakować towar do zwrotu?

Transport ciężkich towarów, w szczególności mebli,  jest obciążony ryzykiem powstania uszkodzeń w czasie transportu.
W związku z tym konieczne jest  maksymalnie staranne ich zapakowanie przed wysyłką zwrotną.

•    Ciężkie meble, takie jak komody, szafy, łóżka,  najbezpieczniej jest wysyłać na palecie.
•    Jeśli takie rozwiązanie jest nieekonomiczne, to mocny karton – najlepiej oryginalny –  należy owinąć dwukrotnie folią bąbelkową, a wszystkie rogi dodatkowo zabezpieczyć.
•    Wszystkie puste przestrzenie należy wypełnić styropianem, folią lub papierem, aby nie było żadnych ruchomych elementów, które są jednym z głównych powodów uszkodzeń transportowych.  Jeśli to możliwe poszczególne elementy mebli należy przełożyć tekturą lub grubym kartonem .
•    Szczególną uwagę należy poświecić metalowym prowadnicom szuflad, które powinny być starannie odseparowane od pozostałych mebli.
•    Wszystkie śrubki , kołki, zawiasy i inne drobne, metalowe elementy powinny być umieszczone w oddzielnym opakowaniu.

Dostawy towaru i płatności

Co zrobić , kiedy dostarczany towar ma już ślady uszkodzenia w momencie dostawy?

Niezbędne jest sporządzenie protokokołu uszkodzenia przy kurierze.

Czy muszę dostarczyć zwracany towar w oryginalnym opakowaniu?

Wystarczy, aby towar był zapakowany w taki sposób, aby się nie uszkodził podczas transportu.

Czy kurier ma obowiązek zamontować dostarczany towar?

Niestety nie, usługa kurierska nie obejmuje montażu.

Jaki jest czas dostawy produktu?

Przy każdym zamówieniu, w ciągu kilku godzin, informujemy o czasie dostawy towaru. Jeśli z przyczyn niezależnych od nas ten czas się zmienia, natychmiast informujemy Klienta o tym fakcie.

Składanie zamówień

Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Tak, wówczas rejestrujemy takie zamówienie w uproszczonym formularzu bez hasła, a potwierdzenie wysyłamy mailem, aby klient mógł sprawdzić, czy nie doszło do ewentualnych niedomówień w trakcie rozmowy telefonicznej.

Jak wygląda proces składania zamówienia oraz płatność?

Należy dodać produkt do koszyka i zapłać przelewem wyświetloną kwotę. Wszelkie informacje dotyczące terminów dostaw widnieją w opisie mebla.

Dodatkowo w ciągu kilku godzin otrzymają Państwo informację mailową  na temat planowanego terminu dostawy.

Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?

Na przelew czekamy 3 dni. Jeśli Klient wpłacił pieniądze na poczcie, prosimy o informację, wtedy czas ten wydłużamy.

Gdzie otrzymam informacje, że złożone zamówienie jest poprawne?

Po złożeniu każdego zamówienia przesyłamy potwierdzenie na adres mailowy podany przez klienta.

Odpowiemy na każde Twoje pytanie

Pozostajemy do dyspozycji w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z zakupem

Napisz i wciśnij Enter

Koszyk Zakupowy

Brak produktów w koszyku.